یاکوزا با طعم زامبی!(Yakuza: Dead Souls)
 
بازی های رایانه ای AA77

بازی Yakuza: Dead Souls یک ایده کاملاً جدید و شاید تعجب برانگیز از سازندگان این سری از بازی ها است. در خیلی از فیلم ها و بازی های کامپیوتری ای که در این روزها وارد بازار می شوند، می شود اثری از زامبی ها پیدا کرد. این شخصیت های کلیشه ای دنیای بازی های کامپیوتری قرار است در ماه مارچ در یکی از جدیدترین نسخه های سری بازی های Yakuza قرار بگیرند. Yakuza: Dead Souls یک جهت تازه در این سری از بازی ها به وجود آورده و کاری کرده که مسیر آن از نسخه های قبلی بسیار متفاوت باشد.

بعد از عرضه 4 نسخه مختلف از سری بازی های Yakuza کمپانی Sega تصمیم گرفته تا شخصیت های این مجموعه که کازوما کریو (Kazuma Kiryu)، شون آکیاما (Shun Akiyama)، گورو ماجیما (Goro Majima) و ریوجی گودا (Ryuji Goda) را به یک دنیای Zombie Apocalypse ببرد. موجودات مرده ای که در شهر Kamurocho راه می روند و قرار است تا 4 شخصیت بازی، آن ها را نابود کنند. در دمویی که از این عنوان منتشر شده، بازی همانند Yakuza 4 به شکلی بسیار مرموز شروع می شود. آکیاما روی مبل خوابیده و یک مجله روی صورتش قرار دارد. در همین زمان، یک زامبی وارد اتاق او می شود و شروع به از بین بردن وسایل می کند و همین جا است که گیم پلی بازی شروع می شود. اولین تغییری که در این بازی مشاهده می کنید، این است که سلاح ها نقش بسیار پررنگ تری را ایفا می کنند.

در نسخه های قبلی، مبارزه های تن به تن از اهمیت بیشتری برخوردار بودند، اما به دلیل اینکه نمی شود با زامبی ها به صورت تن به تن مبارزه کرد، ضربات مشت و لگد جای خودشان را به گلوله های مختلف داده اند. بازیکنان در این نسخه سلاح هایی با تیرهای بی نهایت در اختیار دارند و تا جایی که بخواهند، می توانند به سمت زامبی ها تیراندازی کنند. اینجاست که ممکن است بازیکنان حرفه ای این سری از بازی ها سوال کنند بر سر Heat Gauge این سری چه آمده است. در نسخه های قبلی باید مدت زمان زیادی منتظر می ماندید تا بتوانید با استفاده از Heat Gauge یک ضربه نهایی بسیار فوق العاده اجرا کنید. همان طور که انتظار می رفت، با از بین بردن زامبی ها می توانید به میزان Heat خود اضافه کنید.

البته این قسمت در Dead Souls با نام Heat Sniping شناخته می شود. با استفاده از این قدرت می توانید چند هدف مختلف را در یک لحظه از بین ببرید. از این قابلیت می توان در لحظه ای استفاده کرد که گروهی از زامبی ها شما را محاصره کرده اند. در این زمان می توان به وسیله سلاح Snipe یک گروه بزرگ از زامبی ها را با لذت فراوان از بین برد. طرفداران این سری از بازی ها نیز ممکن است به سمت این نسخه جذب شوند، اما باید به آن ها گفت که Dead Souls شباهت زیادی به شماره های قبلی ندارد و نباید انتظار یک Yakuza اصیل را از این بازی داشته باشند. در ادامه بازی، کازوما را مشاهده می کنید که در وضعیت بدی قرار دارد و زامبی ها به سمت او حمله ور شده اند.

در این صحنه به این موضوع پی می برید که استفاده از سلاح ها در این بازی چقدر خوب از کار درآمده است. در این بازی هر زمان که به مشکل برخوردید، کافی است از سلاحی که در دست دارید، استفاده کنید. سلاح، یک آچار فرانسه برای این بازی به حساب می آید و چاره تمام مشکلات است. این بازی یک عنوان کاملاً جذاب و سرگرم کننده خواهد بود، اما نکته اصلی اینجاست که باید کنترل خوبی هم داشته باشد. اینجاست که Sega باید اطمینان پیدا کند که کنترل این بازی به شکلی باشد که بازیکنان بتوانند نهایت لذت را از این عنوان ببرند. نتیجه نهایی Yakuza: Dead Souls باید یک بازی خوب، اما جدا از سری Yakuza باشد.

     http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.